עדכון חשוב מגוגל לשנת 2024 – פצצה גרעינית לעסקים

עדכון חשוב מגוגל לשנת 2024 - פצצה גרעינית לעסקים

משווקים בדיגיטל, בעלי אתרי אינטרנט, נותני שירותי, בעלי עסקים המחזיקים אתר / פרופיל עסקי של גוגל – שימו לב

לאחרונה נכנסו עדכונים חשובים של גוגל בנוגע למעקב (קוקיז) כתבנו לכם על כך בכתבה "גוגל – הדור הבא של שיטת המעקב אחריכם" וכעת יש עדכונים חשובים של גוגל הנוגעים לפרופיל העסקי שפתחתם, אותו פיצ'ר של Google שהוא למעשה המקבילה של גוגל לדף עסקי בפייסבוק.

וזו כבר ההודעה שבעלי חשבון בגוגל ADS מקבלים במיילים שלהם בימים אלה

שלחנו לך את ההודעה הזאת כי לפחות באחד מהקמפיינים שלך בחשבון Google Ads (מספר לקוח: ——) נעשה שימוש באתר שנוצר עם פיצ'ר של Google שמתבסס על מידע מפרופיל העסק שלך. בחודשים הקרובים נפסיק לתמוך בפיצ'ר הזה של פרופיל העסק.
מה עומד להשתנות?

החל מ-1 במרץ 2024 אתרים שנוצרו עם הפיצ'ר הזה יושבתו. אם יש בבעלותך פרופיל עסק, שלחנו לך עוד אימייל עם מידע נוסף בנושא.

כתוצאה מהשינוי, יכול להיות שהמודעות שמקשרות לאתרים האלה בתור דפי נחיתה יידחו ויפסיקו לפעול.
השלבים הבאים

כדי שהמודעות שלך ימשיכו לפעול וכדי להימנע מבעיות שקשורות לביצועי המודעות, מומלץ לעדכן את המודעות כך שהן יקשרו לאתר אחר לפני 1 במרץ 2024. לחלופין, אפשר להשהות את הקמפיינים.

וזו ההודעה או פצצה רצינית שגוגל מטילה בימים אלה:

אתרים שנוצרו באמצעות 'פרופיל העסק ב-Google' יושבתו בקרוב
החל מ-1 במרץ 2024, לקוחות שיבקרו באתרים האלה יופנו אל הפרופילים העסקיים שלך

בחודשים הקרובים נפסיק את השימוש בפיצ'ר הזה והתמיכה בו תיפסק. המשמעות היא שהאתרים שיצרת באמצעות הכלי הזה יוסרו. כדי לעזור במעבר, החל מ-1 במרץ 2024, הלקוחות יופנו אל הפרופילים העסקיים שלך.

בפרופילים אפשר להציג מידע דומה לגבי העסק שלך, ואפשר גם להוסיף אליהם קישורים לרשתות החברתיות כדי לספק ללקוחות גישה למידע נוסף. הלקוחות יופנו מהאתרים שלך עד 10 ביוני 2024, ולאחר מכן האתרים יוצגו כלא זמינים.

גוגל למעשה מודה בהפסד שלה לטובת הדפים העסקיים של פייסבוק ואינסטגרם ואומרת בין השורות שהיא הפסידה להם. במקום גוגל מיי ביזנס, היא מאפשרת לקשר את החשבון לאתר אינטרנט, משמע היא ממליצה מעכשיו והלאה לעבוד אך ורק עם אתרי אינטרנט.

וזו ההודעה שלהם:

אפשר לעדכן את הפרופילים העסקיים ולהוסיף קישור לאתר אחר. רוצה ליצור אתר חדש? אפשר להשתמש בפלטפורמות לבניית אתרים כמו Wix‏Squarespace‏GoDaddy‏Google Sites‏Shopify, או WordPress.

לעסקים בתחילת דרכם זו בהחלט מכה וגם לעסקים בכלל. בפועל גוגל עוברת ומחזקת את הפיצ'ר של המיקום. דבר נוסף חשוב שיישמר הוא הביקורות. כלי מאוד חשוב הן לעסק בהשגת לקוחות מצד אחד ומצד שני עוזר לעסק בקידום האורגני.

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן