קידום ממומן באמצעות פייסבוק הוא כלי נפוץ היום לשיווק העסק שלכם בדיגיטל. כלי שאנחנו עובדים איתו הרבה יחסית ומתאים כמעט לכל לקוח. כלי שיש לו יכולת טירגוט בין הטובות שקיימות היום מבין הפלטפורמות גוגל, טיק טוק, טוויטר. זה לא שפייסבוק אוספת יותר מידע ואיכותי יותר מגוגל – זאת לעולם לא נדע כנראה. אבל יכולת הפילוח של פייסבוק ADS היא הרבה יותר מדויקת משל גוגל (משום מה). והנה, פייסבוק הוציאה פיצ'ר חדש שמאפשר לכם, בעלי העסקים ומשווקים למיניהם, להגיע ליותר אנשים. הפיצ'ר הוא Advantage+.
כך תשיגו תוצאות טובות יותר בפייסבוק ADS
בעזרת המיקומים של Advantage+ אתם למעשה תציגו את המודעות באופן אוטומטי במיקומים עם ביצועים מובילים. אפשרות נוספת היא לבחור ידנית לפחות 6 מיקומים שבהם יוצגו המודעות.
כך זה נראה בפועל:
לעבוד נכון עם כלי המיקומים של פייסבוק ADS
כשאתם בוחרים מיקומים אוטומטיים למודעות שלכם, אתם מאפשרים למערכת הצגת המודעות של Meta להפיק את המרב מהתקציב שלכם ולהגדיל ככל האפשר את החשיפה למודעות.
שימו לב – במקרים רבים, הגדלת כמות המיקומים (Placements) הכלולים עוזרת לכם לפנות לקהל רחב יותר, מכיוון שפילוח הקהל שלנו עובד בצורה זהה בכל המיקומים הזמינים. ככל שהמודעה שלכם תוצג במקומות רבים יותר, כך לקהל היעד שלכם יש יותר הזדמנויות לראות אותה.
ויש פיצ'ר נוסף והוא – תקציב קמפיין Advantage שמאפשר לכם לקבוע תקציב קמפיין אחד ש-Meta תחלק באופן אוטומטי בין סדרות המודעות כדי להשיג עבורכם תוצאות מיטביות. מומלץ ביותר.
וכך זה נראה בפועל:
פנו לאנשים רבים יותר באמצעות פייסבוק ADS
בעזרת הפיצ'ר של Advantage+ תוכלו להרחיב את הקהל לעשרות ומאות אלפים לפחות, כך של-Meta יהיו יותר הזדמנויות למצוא את האנשים המתאימים להציג להם את המודעות, כדי להפחית את העלויות.
טיפ: קבצו קמפיינים עם מטרות וקהלים דומים לסדרת מודעות אחת כדי למקסם את הביצועים ולחסוך כסף. והקפידו על תקציב הקמפיין שיתחלק בצורה מיטבית בקמפיין הממומן בפייסבוק ADS.
רוצים טיפים נוספים? דברו איתנו בכיף